Aday gösterilmeyi reddeden ve şarkılarını kendisi söylemeyi tercih eden Angelina Jolie, rolüne hazırlanmak için 7 ay opera dersi aldı
Dünyanın en büyük opera sanatçısı Maria Callas, son günlerini 1970’lerin Paris’inde kimliği ve hayatıyla yüzleşerek geçirir. Angelina Jolie ve yönetmen Pablo Larraín, dünyaca ünlü opera sanatçısı Maria Callas’ın yürek burkan gerçek hikayesiyle nasıl bağlantı kurduklarını tartışıyorlar. Callas’ın altın çağında geçen sahneler için Callas’ın orijinal kayıtlarının %90-95’inin kullanıldığı ve Jolie’nin şarkıları dudak senkronizasyonuyla söylediği tahmin ediliyor.
Tapınma havasındayım
Ancak filmin son perdesinde Jolie’nin vokalleri ön plana çıkıyor. Maria Callas: Garsonların beni tanıdığı bir restoranda bana masa ayırtın. Yakın çekim: Venedik Film Festivali’ne neden ihtiyacımız var?
Opera şarkıcıları nefesimizi yakalamak için nefeslerini kontrol etmeyi öğrenirler
(2024) Otello 4. Perde: “Ave Maria” (Desdemona) Maria Callas, Société des Concerts du Conservatoire tarafından seslendirildi Şef: Nicola Rescigno Giuseppe Verdi, Arrigo Boito tarafından yazıldı Warner Classics Release Record Limited Warner Music Group Germany Holding GmbH izniyle, Warner Music Group bir şirkettir. Bu filmin çok fazla özen ve sevgiyle yapıldığından eminim, ancak bence en çok eksik olan şey nefes almaktı.
Bu, izlemeyi sonuna kadar ertelediğim bir filmdi ve bunun için özür dilerim
Diğer daha az olumlu eleştirilere katılıyorum, açılış sahnesi gerçekten kötü bir geri oynatma örneğiydi, özellikle de Bayan Jolie’nin nefes aldığını göremediğim için! Elbette, La Callas göz alıcı bir hayat yaşadı, ancak bana göre film görsel olarak çok odaklıydı. Ayrıca bu iki ikonik kadın için büyük umutlarım vardı.
Daha fazlası için Aralık takvimimize göz atın!
“Yüzyıllık Yalnızlık” bu ayın en büyük TV ve yayın galası.